Ask.fm jäi tüdruku enesetapu pärast reklaamiandjatest ilma

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustreeriv
Pilt on illustreeriv Foto: SCANPIX

Suurbritannias jäi populaarne veebileht Ask.fm ilma reklaamiandjatest noore tüdruku enesetapu tõttu.

Sellised suurfirmad nagu Vodafone, McDonalds, internetimüügiga tegelev eBay ja lennufirma British Airways on oma reklaamid sealt ära võtnud, edastab AFP.

14-aastane Briti teismeline Hannah poos end üles pärast aasta pikkust küberkiusamist. Selleni viisid teda Ask.fm-is olnud anonüümsed kiusamissõnumid.

Tüdruku isa leidis need sõnumid alles pärast lapse enesetappu.

Tüdruku sõprade sõnul kiusati teda kõige pärast. Tal soovitati juua valgendit ning oma elu lõpetada.

Pärast seda juhtumit tuli päevavalgele veel palju sarnaseid juhtumeid. Psühholoogide sõnul on interneti anonüümsus see, mis annab inimestele võimaluse öelda asju, mida nad tavapäraselt näkku ei ütleks.

«Anonüümsus tekitab samas paranoiat. Ei ole teada, kes kiusab. See võib olla kasvõi sõber,» selgitati.

Suurbritannia peaminister David Cameron soovitas Ask.fm-i boikoterida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles