Meestel tekib ostlemistüdimus 26 minutiga

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meestel tekib ostlemistüdimus juba 26 minutiga
Meestel tekib ostlemistüdimus juba 26 minutiga Foto: SCANPIX

Suurbritannias tehtud uuring näitas, et meestel tekib sisseostude tegemisel juba 26 minutiga tüdimus.

Meestest rohkem kui veerand tunnistas, et neile ei meeldi koos abikaasa või tüdruksõbraga ostlemas käia, kirjutab paperblog.com.

Nad jätavad naised sisseoste tegema ning suunduvad ise koju.

Kuid mitte ainult mehed ei kannata ostlemistüdimuse all. Naised tüdinevad šoppamisest keskmiselt kahe tunniga.  Eriti veel siis, kui nad ei leidnud tooteid, mida nad oleksid tahtnud osta.

«Šoppamist peetakse naiste hobiks ning mehed teevad seda vastumeelselt. Tulemused näitasid, et nii see ongi,» teatasid uurijad.

Nad lisasid, et mehed tüdinevad ostlemisest seda kiiremini kui nad peavad käima mitu korda ühes ja samas poes.

Teadlaste arvates saab šoppamistüdimust ära hoida internetist ostlemisega.

2000 briti seas tehtud uuring näitas, et igast kümnest mehest kaheksa pidas koos kallimaga ostlemist tüütavaks ning 45 protsenti meestest teeb kõik, et mitte koos naisega šoppamas käia.

Iga neljas mees on nõus koos naisega sisseoste tegema minema kui tal midagi väga enda jaoks vaja on.

Mehi tüütab enim see, kui naine ei suuda otsustada, mida osta või võtab otsustamine liiga pikka aega.

Mehed muutuvad ostlemisel ärritunuks ka siis, kui nad on näljased ja janused või on mõni telesaade, mida nad näha tahaksid.

Ostlemisel jääb vähe mehi koos partneriga. 48 protsenti meestest läheb uurima kaupluse teisi alasid ning üle poolte jätab naise üksinda ning suundub teise kauplusesse.

Iga kolmas mees aga istub kaupluse juures ning ootab, millal naine šoppamise lõpetab. Iga viies mees aga jälgib sel ajal ostukeskuses liikuvaid naisi.

Pooltel meestel tekkis ostlemisel naisega sõnavahetus ja seda just tüdimuse tõttu.

58 protsendil meestel tekib šopates halb tuju ning nad lubavad endale pärast seda midagi meeldivat, mis tuju tõstab.

«Uuring näitas, et mõlema soo esindajatel tekib mingil hetkel ostlemistüdimus. Meestel lihtsalt kiiremini,» tõdesid uurijad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles