Metroseksuaalidest mehed kasutavad oma kallimate ilutooteid

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Metroseksuaalidest mehed kasutavad oma kallimate ilutooteid
Metroseksuaalidest mehed kasutavad oma kallimate ilutooteid Foto: SCANPIX

Suurbritannias tehtud uuring näitas, et metroseksuaalidest mehed, kes kasutavad naistele mõeldud ilutooteid, lähevad oma partneritele üsna kalliks maksma.

Need mehed kasutavad naiste kreeme ja muid kosmeetikatooteid ning meestel kulub neid märgatavalt rohkem kui naistel, edastab The Telegraph.

Küsitleti 520 inglannat, kellest enamik kui pool sõnas, et nende partnerid kasutavad nende tooteid. Aastas kulub neil ilutoodetele meeste tõttu 230 naela rohkem.

Uuring näitas, et mehed eelistavad kõige kallimate brändide tooteid nagu näiteks Prantsuse firmade Clarins ja La Roch Posay omi.

Rohkem kui veerand uuringus osalenud naiste sõnul on nad tabanud oma partneri naiste ilutooteid kasutamas ja meestel kulus toodet märgatavalt rohkem.

Asjatundjate sõnul kasutavad mehed naiste ilutooteid, kuna nad häbenevad meestele mõeldud tooteid osta ning paljudele meestele ei meeldi üldse ostlemine. Samas aga tahavad ka mehed head välja näha.

«20 aastat tagasi kasutasid mehed vaid habemeajamistooteid, nüüd aga tahavad mehed välja näha nagu modellid ja staarid nagu jalgpallur David Beckham. Samas aga ei ole meestel tekkinud harjumust osta ilutooteid ning kasutatakse naiste omi. Samuti häbenevad mehed ilutoodete ostmist, kuna kardavad sildistamist naiselikuks,» sõnasid uurijad.

Terminit metroseksuaal kasutatakse nüüdisaegsete meeste kohta, kes ei ole äärmuslikult maskuliinsed.

Tagasi üles