«Cosmo tuli 2004 hästi konkurentsitihedale naistekate turule ja saavutas väga kiiresti nii lugejate kui reklaamiandjate usalduse. Me võime küll nentida, et see kiire edu on seotud Cosmo brändi ja formaadi tugevusega, samas ükski kontseptsioon ei too edu, kui tegijad ei mõista seda hästi realiseerida,» ütles Mart Luik.
Mart Luik: uut peatoimetajat on vaja naisteajakirja kvalitatiivseks hüppeks
«Kindlasti on Merle ennast selles rollis tõestanud. Teisalt on Cosmo ikka küllalt noortele suunatud ajakiri ja minu meelest hakkas Merle sealt lihtsalt välja kasvama.»
Luige sõnul ei sobinud uue ajakirja peatoimetajaks kumbki praeguste ajakirjade peatoimetajatest, sest uus ajakiri peab tegema läbi kvalitatiivse hüppe ja uus peatoimetaja saab sellega lihtsalt paremini hakkama.
«Kuigi nii Tiina Lang kui Kristi Pärn on teinud oma ajakirja hästi ja suutnud järjest karmima konkurentsiga tublisti hakkama saada, oleks ühe nendest nimetamine uue ajakirja juhiks toonud paratamatult kaasa vana liini jätkamise. Seda ei saanud me paraku endale lubada, uude ajakirja oli vaja tuua värskeid mõtteid,» lisas Luik.
Seda, mida endised peatoimetajad edasi tegema hakkavad, on Luige sõnul veel vara öelda, kuna sellealased läbirääkimised alles käivad.