Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

USAs tekitas skandaali Hitlerit meenutav teekannureklaam

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Adolf Hitler
Adolf Hitler Foto: SCANPIX

USAs tekitas skandaali J.C. Penney kaubamaja reklaam, millel reklaamiti teekannu, mis tarbijate arvates meenutas Natsi-Saksamaa diktaatorit Adolf Hitlerit.

Kaubamaja oli suure veekannureklaami pannud Lõuna-Californiasse 405. osariikide vahelise maantee äärde, edastab foxnews.com.

 Culver Citysse sõitnud, kes suurt veekannureklaami nägid, seostasid seda Hitleriga.

 Mitmed sõidukijuhid tegid reklaamist fotosid ja panid need Twitterisse koos Hitleri pildiga.

 «Iga kord kui ma J.C. Penney reklaami näen, meenub mulle Hitler,» kirjutas Twitteri kasutaja Jim @scplanetable.

 Teine Twitteri kasutaja lisas, et ta ei soovi selle kaubamaja poolt pakutavat Hitleri teekannu

Sotsiaalmeedias lisati, et ei tea millised selle kaubamaja survekeedunõud veel välja näevad. Sellega viidati Bostoni maratoni pommiplahvatustele, kus pommid olid ehitatud survekeedupottide sisse.

 Kaubamaja teatel võeti see reklaam maha.

 Pilti vaata siit.

 

Tagasi üles