Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Taani tööotsijad reklaamivad end vaateaknal

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Taani tööotsijad reklaamivad end vaateaknal
Taani tööotsijad reklaamivad end vaateaknal Foto: SCANPIX

Tänapäeval onn tööturul karm konkurents ning inimesed pingutavad palju, et potentsiaalsetele tööandjatele silma jääda.

Grupp tööotsijatest taanlasi aga reklaamib end sõna otseses mõttes vaateaknal, edastab Daily Mail.

Nende juures on plakat «Eksponeerimine: liiga tark, et siin istuda?».

Sellisel viisil pakuvad Kopenhaagenis end 15 tööotsijat, lootes et jäävad tööpakkujatele silma.

Taanil on väike riigivõlg ning ta ei kuulu Eurotsooni, selle tõttu on see riik pääsenud Euroopat tabanud majanduskriisist.

Kuid isegi seal ei olnud pääsu tööpuudusest ning töökohti ei ole isegi väga hästi koolitatud professionaalidele.

Tööotsijate aknal reklaamimise projekti taga on Taani marketingifirma Reputation Copenhagen, aidates 15 töötut ja väga hea haridusega meest ja naist. Need isikud istuvad selle firma vaateaknal.

Ennast reklaamijate seas on endisi tippjuhte, advokaate, majandusteadlasi ja isegi baleriin.

Nad on valmis tulevasele võimalikule tööandjale kohe oma oskusi demonstreerima.

«Istun siin  nagu ahv puuris,» kirjeldas oma olukorda töötu teadlane Hannibal Camel Holt.

Hoolimata sellest, et Holt on mainekas, kogenud ja kuut võõrkeelt valdav teadlane, on ta neli aastat olnud töötu. Vahepeal on tal mõni lühiajaline projekt olnud, kuid see ei ole pikaajaline töö.

Lene Damgaard Jørgensen ja Christel Werenskiold, kes olid esimesed aknal istujad, leidsid juba endale töökoha.

Pilte vaata siit.

Märksõnad

Tagasi üles