Tänapäeval onn tööturul karm konkurents ning inimesed pingutavad palju, et potentsiaalsetele tööandjatele silma jääda.
Taani tööotsijad reklaamivad end vaateaknal
Grupp tööotsijatest taanlasi aga reklaamib end sõna otseses mõttes vaateaknal, edastab Daily Mail.
Nende juures on plakat «Eksponeerimine: liiga tark, et siin istuda?».
Sellisel viisil pakuvad Kopenhaagenis end 15 tööotsijat, lootes et jäävad tööpakkujatele silma.
Taanil on väike riigivõlg ning ta ei kuulu Eurotsooni, selle tõttu on see riik pääsenud Euroopat tabanud majanduskriisist.
Kuid isegi seal ei olnud pääsu tööpuudusest ning töökohti ei ole isegi väga hästi koolitatud professionaalidele.
Tööotsijate aknal reklaamimise projekti taga on Taani marketingifirma Reputation Copenhagen, aidates 15 töötut ja väga hea haridusega meest ja naist. Need isikud istuvad selle firma vaateaknal.
Ennast reklaamijate seas on endisi tippjuhte, advokaate, majandusteadlasi ja isegi baleriin.
Nad on valmis tulevasele võimalikule tööandjale kohe oma oskusi demonstreerima.
«Istun siin nagu ahv puuris,» kirjeldas oma olukorda töötu teadlane Hannibal Camel Holt.
Hoolimata sellest, et Holt on mainekas, kogenud ja kuut võõrkeelt valdav teadlane, on ta neli aastat olnud töötu. Vahepeal on tal mõni lühiajaline projekt olnud, kuid see ei ole pikaajaline töö.
Lene Damgaard Jørgensen ja Christel Werenskiold, kes olid esimesed aknal istujad, leidsid juba endale töökoha.
Pilte vaata siit.