Paul, Genka ja Revo on kokku keetnud kummalise ja üllatava muusika ning järjekordselt megaheade sõnadega plaadi.
"Kogu värk võib ju olla esimese pilguga nati ehmatav, isegi raskestiseeditav," tunnistas Genkagi. "Teisalt on plaat laiema ampluaaga, laiahaardelisem ja ambitsioonikam. Jah, võib esimese hooga ära ehmatada küll, kuid tegemist on just sellepärast hästi hea materjaliga, kuna veel rohkem inimesi võib leida meelepärast."
Kogu see kompott on aga ilmselt ühiskonnakriitiliselt kõige tabavam, mis Toe Tag on üldse kunagi tootnud.
Tavapäraste süstlavendade ja pepupoiste tümitamise kõrval on märksa üllatavamaid teemasid. Näiteks "Kilekott" on ilmselt üks läbi aegade omapärasemaid eestikeelseid keskkonnakaitselisi lugusid.
Totaalselt tänapäeva Eesti meediat ja poliitikat mõnitav briljantne "Kolmas Eesti" on juba iga normaalse klubi mängulistis. Rääkimata mitte vähem geniaalsest palast "Asfaldiorjad".
"Superalbum! Mitmekülgne ja palju vaeva nähtud. Küpsem, läbimõeldum. Mitmetasandilisem nii kompositsioonilises mõttes kui kasutatud sämplingute poolest," kinnitas ka Paul Oja.
Seega polegi muud kui plaat masinasse ja keera aga kõvemaks, nagu 17 lugu koondava ketta alguses soovitatakse.
Plaat salvestati Eestis, miksiti Rootsis ja masterdati USAs. Veelgi globaalsem on visuaalne külg. Kujundaja seikles mööda maailma ringi ja nii on seda plaati kujundatud Brasiilias, Prantsusmaal, Hispaanias, Šveitsis ja Saksamaal.
Külalismuusikutest figureerivad plaadil Bonne, Evestus, Ülli, Tarvo Valm ja Lauri Tõnspoeg.