Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Selgusid Kuldmuna 2013 võitjad

Kuldmuna 2013 gala

FOTO: Viktor Burkivski

15. juubeliaastat tähistaval Kuldmuna loovkonkursi galal Eesti Draamateatris valiti esmakordselt kolm aasta agentuuri (üritusturundus, digi- ja reklaam) ning kaks parimat klienti (reklaam ja digi).

Aasta Digiagentuuriks pärjati agentuur Fraktal, Parimaks Digikliendiks Vabariigi Presidendi Kantselei, Aasta Üritusturundusagentuuriks agentuur Broadline, Aasta Reklaamiagentuuriks reklaamifirma DER Tank ning parimaks kliendiks Saku Õlletehas.

Juubeliaasta raames jätkub Kuldmuna 16.-17. aprillil seminaridega Tallinna Ülikoolis, kus loengutega esinevad mitmed maailma tipp-tegijad.

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul on tänavuse konkursi märksõnaks «digitaalne kommunikatsioon», varasematel aastatel ei ole digi valdkonda katvaid töid nii palju esitatud. «Iga aastaga on lisandunud uued valdkonnad ning see on märk laiapõhjalisema katusorganisatsiooni vajadusest,» ütles Iida. Ta lisas, et juba sel aastal koondub senine liit uue, Eesti Turundus- ja kommunikatsiooniagentuuride liidu, katuse alla, mis on kunagisest reklaamiagentuuride katusorganisatsioonist oluliselt laiapõhjalisem.

2013. aasta Kuldmuna loovkonkursil anti kokku 80 muna: 18 Kuldmuna, 25 Hõbemuna, 29 Pronksmuna ja 6 Erimuna. Lisaks sellele pärjati noortekonkursil auhinnaga «Suur Pesamuna» Piia Tammelo ja Liis Todesk tööd  

«Tallinn. Koht, kuhu tänavad lähevad surema», noored esindavad ERAL’i ja Postimees toetusel Eestit rahvusvahelisel Cannes Lions loovkommunikatsiooni festivali noortekonkursil trükireklaami kategoorias.

ERAL korraldab Kuldmina koostöös Eesti Üritusturunduse Liidu, Eesti Meediaagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate Liidu ja digivaldkonna esindajatega.

Kõigi auhinnatud töödega on võimalik tutvuda Kuldmuna kodulehel.