Loovkommunikatsiooni konkursile Kuldmuna 2013 esitati kokku 583 tööd reklaami-, meedia, digi-, suhtekorralduse- ja üritusturunduse agentuuridelt.
Kuldmuna konkursile esitati 583 tööd
Tele- ja kinoreklaami kategoorias laekus 130, välireklaamis 50, trükireklaamis 49, raadioreklaamis 25, digitaalses reklaamis 86 ning kategoorias «postitatud» 12 tööd.
Lisaks esitati kampaaniate kategoorias 39, disaini vallas 108, ambient kategoorias 22 , suhtekorraldusalal 11, meedias 15 ning üritusturunduses 36 tööd.
«On rõõm tõdeda, et konkursile laekus väärikas hulk töid, millest žüriil on võimalus silmapaistvamad esile tuua ja vääriliselt auhinnata. Vaadates tagasi eelmisele aastale, võib 583 töö esitamise üle tõsiselt rõõmu tunda,» sõnas Eesti Reklaamiagentuuride Liidu esindaja Jana Koppel.
«Parimatest parimad saavad pärjatud juba traditsiooniliste munadega. Žüriid on oma tööd lõpetanud ja kindlasti peatselt on võimalik ka žürii esimeeste kommentaare kuulata/lugeda,» lisas ta.
Auhinnasaajad kuulutatakse välja «Kuldmuna 2013“ galal 15. aprillil Tallinna Draamateatris, kuhu on võimalus veel pileteid osta. Sedapuhku on piletite arv piiratud. Müüki tuleb vaid 340 piletit.
Lisainfo piletite ja registreerimise kohta leiab SIIT.
Finalistide info leiab SIIT.