Sky Media gruppi kuuluv Raadio 3 tegutseb 1.aprillist edasi Retro FM nime all, et veelgi paremini eristuda jaamana, mille muusika pärineb rohkem kui kümne aasta tagant.
Raadio 3 uus nimi on Retro FM
Jaama programmidirektori Priit Vare sõnul andis tõuke nimevahetuseks uuring, mille Sky Media kuulajate seas läbi viis. «Vastanute hinnang muusikavalikule oli ülimalt positiivne, uus nimi aitab seda paremini edasi anda ka nendele, kes meid siiani kuulama pole sattunud,» ütles Vare.
Raadio nimemuutus muusikaformaadis muutusi ei too, kõige enam kõlab ka edaspidi 80ndate ja 90ndate aastate popmuusikat. Saatejuhtidena jätkavad Rain Kelk, Anu Jürisson, Marika Orula ja Liis Amor.
«Plaanis on pisut suurendada uudiste mahtu, lisades kultuuriteateid ning kaks korda päevas lähevad eetrisse Euroopa Uudised, mis on koostööprojekt 13 jaamaga üle Euroopa,» kirjeldas Vare.
Sky Media müügidirektori Heiki Abeli sõnul kuulavad jaama peamiselt 30-50 aastased linnas elavad naised. «See on reklaamiklientidele ilmselgelt väga magus, nn otsustajate sihtrühm,» nentis Abel.
«Lai leviala ja stabiilselt kasvav kuulajaskond võimaldab täna Retro FM eetris tulemuslikult ja taskukohaselt kõlada ka väiksemate ja keskmiste reklaamiklientide sõnumitel.»
Viimaste TNS Emor raadiouuringute põhjal on raadiojaama kuulatavus pidevalt kasvav. 2012/2013 talvel oli see rekordiline 119 tuhat inimest, mis seab jaama väärikale viiendale kohale eestikeelsete kommertsjaamade seas Eestis. Eesmärk on 3 aastaga kasvatada iganädalaste kuulajate arv 160 tuhandeni.
Retro FM uue logo ja visuaalse identiteedi autoriks on bränding-agentuur Identity. Nimemuutusele andis kinnituse Kultuuriministeerium.
Sky Media on suurim eraõiguslik raadioorganisatsioon Eestis, kuhu kuuluvad raadiojaamad Sky Plus, Retro FM, SKY Raadio, Russkoje Raadio ja Energy FM. Sky Media annab huvitavat tööd enam kui 80le inimesele.