Saksamaa pealinna tunnuslause: «Be Berlin»

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Berliini linnapea Klaus Wowereit
Berliini linnapea Klaus Wowereit Foto: Reuters / Scanpix

Saksamaa pealinn Berliin sai tunnuslause, milleks on «Be Berlin» (Ole Berliin).

Linnapea Klaus Wowereit avalikustas eile mitmeid kuid kestnud linna tunnuslause võistluse tulemused, kirjutab Helsingin Sanomat.

 

Uue reklaamlause põhjalt hakatakse järgnevatel aastatel looma Berliini reklaamimise strateegiat. Berliini reklaamimisse nii kodu-kui ka välismaal kavatsetakse panna umbes kümme miljonit eurot (156,4 miljonit krooni).

 

«Be Berlin´ist» kavatsetakse teha sama kuulus reklaamlause, kui seda on «I Love New York.»

 

Kampaania eesmärgiks on tõsta ka berliinlaste eneseväärikust. Juba selle nädala laupäeval saavad Berliini 1,4 miljonit majapidamist oma postkastidesse seda kampaaniat tutvustava bukleti. Selles kutsutakse berliinlasi üles rääkima oma lugu ning saatma see kampaania käsutusse.

 

«Be Berlin» reklaamlausest on ka saksakeelne versioon «Sei Berlin», kuid see jääb inglise keele ülemvõimu tõttu kõrvale.

 

«Tahame, et meid tuntakse kõikjal maailmas, mitte ainult saksakeelt kõnelevatel aladel,» lausus Berliini linnapea Wowereit.

 

Kampaanial on ka oma saksakeelne kodulehekülg sei.berlin.de.

 

Varasemal ajal polnud Berliinil ametlikku tunnuslauset.

 

Linnapea Wowereit on kuulust kogunud sellega, et pakkus kunagi varem Berliini iseloomustavaks lauseks «Berliin on vaene, kuid seksikas.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles