Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Keith Richardsist sai Louis Vuittoni reklaamnägu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Keith Richards
Keith Richards Foto: Reuters / Scanpix

Ansambli The Rolling Stones kitarristist Keith Richardist sai Prantsuse luksuskaupadetootja Louis Vuittoni reklaamnägu.

64-aastase rokkariga tehti reklaamplakatid, kus teda võib näha koos oma kitarriga Vuittoni tooteid reklaamimas, kirjutab AFP.

«Some journeys cannot be put into words. New York. 3 am. Blues in C,» (Mõnda teekonda ei saa sõnadesse panna. New York, kell kolm hommikul. Bluus C-mollis) seisab kuulsa fotograafi Annie Leibovitzi polt tehtud fotode juures tekst.

Louis Vuittoni uus reklaamikampaania, mille peategelane Richards on, algab selle aasta aprillis.

Richards plaanib reklaamnäoks olemise eest saadava honorari annetada rahvusvahelisele kliimaprojektile. Selle projekti algatajaks on Nobeli preemia võitnud USA endine asepresident Al Gore ja seda teotab ka Louis Vuittoni firma.

Varasematel aastatel on Louis Vuittoni tooteid reklaaminud näiteks Nõukogude Liidu kunagine president Mihhail Gorbatšov, Prantsusmaa näitlejanna Catherine Deneuve ja USA näitlejannad Scarlett Johansson ning Uma Thurman.

Tagasi üles