/nginx/o/2008/03/04/23949t1hc4d2.jpg)
Uue filmi «Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» reklaamtreiler on osutunud menukaks.
Filmi tootnud Lucasfilm ja Viacom riputasid selle pärast esitlust saates «Good Morning America» üles internetti, kirjutab AP.
Lisaks saab reklaamklippi näha ka üle maailma mitmetes kinodes ning telereklaamina.
Paramount Picturesi esindaja hinnangul vaadati treilerit juba esimesel nädalal rohkem kui 200 miljonit korda.
Filmi turustajate sõnul on nad treilerit vaadanute arvuga rahul ning lisasid, et tavaliselt on neti kasutajad ka potentsiaalsed kinokülastajad.
«Indiana Jones on selline tegelane, kelle seiklused huvitavad inimesi vanuses 8 – 80 eluaastat,» leidsid filmi teinud.
«Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» reklaamtreilerit vaata siit.