Galerii: pesupoe women'secret seksikas avamine

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti tarbijate seas populaarsetele Hispaania rõivabrändidele on nüüdsest lisandunud Grupo Cortefieli moelooming. 14. veebruaril avati esimene kauplus Eestis. Nüüdsest saab Solarise keskusest  soetada naiste pesu- ja ööriideid kauplusest  women’secret.

1993. aastal naiste poolt ja naistele loodud women’secret on Hispaania ostetuim pesu, ööriiete ning ujumisriiete kaubamärk, mis on laienenud enam kui 45 riiki. Kaubamärgi tooteid iseloomustab nooruslikkus, mängulisus, romantilisus, kvaliteetsete materjalide kasutus ning ostjasõbralik hinnaklass.

Baltimaades moegrupi frantsiisi omav KarKat Fashion OÜ juhi Karinee Sildniku sõnul saab woman’secretiga naiste ööriiete valik Eestis põnevat täiendust. «Selle aasta ööriiete valikus on ligi 150 erinevat mudelit, millest Eesti naistele oleme välja valinud üle 100 mudeli. Valiku tegemisel oleme lähtunud soovist pakkuda praktilist, kuid samas kaunist ööpesu. Naiste pesu osas laiendame uue kaubamärgiga nooruslike, romantiliste ja samas hea kvaliteedi ja hinna suhtega toodete valikut,» märkis Karinee Sildnik.

KarKat Fashion OÜ plaanib kevadel avada moegrupi kaubamärkide kauplusi nii Eestis kui ka Leedus. Eelmise aasta lõpust on avatud kolm kauplust Lätis, Riias. Lähiaastatel plaanib ettevõte Balti riikides hoogsalt laieneda, kasvatades kaupluste arvu kuni 50le.

Grupo Cortefiel on Euroopa juhtivaid moekette, mis pakub nelja kaubamärgi loomingut: Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield ja women’secret. Ettevõte tegutseb 63 riigis, omades üle 1800 kaupluse. Ettevõtte käive oli 2011. aastal 954 miljonit eurot ning töötajate arv 8303. Grupi kasvustrateegiaks on rahvusvaheline laienemine ning online-müügi arendamine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles