Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Soome üliõpilaslehe peatoimetaja peab roojamisartikli kohta aru andma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Soome üliõpilaslehe peatoimetaja peab roojamisartikli kohta aru andma
Soome üliõpilaslehe peatoimetaja peab roojamisartikli kohta aru andma Foto: SCANPIX

Soome üliõpilaslehes avaldati kummaline artikkel, milles kirjeldatakse, kuidas tundub bussis roojata.

Selline detailne kirjeldus tekitas laialdast imestust, edastab iltalehti.fi.

Üliõpilaslehe 100. juubelinumbris avaldatud kirjutises sõitsid selle lehe peatoimetaja Vappu Kaarenoja ja toimetaja Aurora Rämö bussiga Turusse ning samal ajal roojasid sõidukis oma aluspesusse.

«Kujuta, et oled imik. Või siis väga eakas. Inimesed hakkavad järsku mingit lõhna tundma. Kas see tuleb läbi pesu?» saatsid naised teineteisele sõidu ajal sõnumeid.

Ajakirjanikud kirjeldavad detailselt, milline tunne tekkis kui bussis sõidu ajal roojata ning istuda sõna otseses mõttes oma sita sees kogu ülejäänud sõiduaja.

Leht on saanud selle artikli peale palju tagasisidet, nii head kui ka halba.

Peatoimetaja Kaarenoja sõnul ei ole tegemist väljamõeldisega, vaid kõik toimuski nii nagu artiklis kirjeldatud.

Nimetatud lehte annab välja Helsingi ülikooli üliõpilaskonna mittetulundusühing.

Helsingi ülikooli üliõpilaste esindaja Lauri Koskentausta sõnul ei ole ta ise skandaalset artiklist lugenud.

«Olen näinud sellest väljavõtteid erinevates meediaväljaannetes, kuid algupärast artiklit ei ole ma lugenud. Samuti ei ole ma peatoimetajaga seda arutanud,» sõnas Koskentausta.

Koskentausta lisas, et peatoimetaja peab juhtunu kohta siiski aru andma, kas sellised kirjeldused ikka sobivad üliõpilaslehte.

Täna sõnas bussifirma Vainion Liikenne tegevjuht Matti Vainio, et nad on sellisest reisijate poolsest käitumisest hämmingus. Sellise kummalise katse tõttu on nad saanud klientidelt kaebusi ning see on mõjutanud nende teenusega rahulolu.

Vainio sõnul on tegemist meelega kahju tekitamisega.

Tagasi üles