Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Hannes Võrno pahandab: kas ELION või EIOLE?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
Hannes Võrno
Hannes Võrno Foto: Mardo Männimägi / Kanal 2

Facebookis pahandab Hannes Võrno Elioni teenuse kvaliteedi üle ja küsib: «Ma ei saa aru, kas ELION või EIOLE?»

Võrno lisab, et ainus, mis tõrgeteta töötab, on arvete väljasaatmine.

Võrno Facebooki sõpradest oskab mehele lohutust pakkuda teiste seas ka Fagira D Morti.

«Mul töötab. Paar päeva tagasi ei töötand, siis roomasime kodus mööda nurki ja vaatasime kaableid üle, selgus, et polnudki Elioni viga, hoopis keegi külalistest oli ühes nurgas kõbistanud kaablipesa otsa ja juhe oli pistikust lahti tulnud. Vedas. Sest praegu nad ei saada tehnikut välja enne kui 28ndal kui nad klienditeeninduses ei suuda tuvastada, et viga on nendepoolne,» kirjutab Morti.

Kõige lõpuks vajutab Võrno emotsionaalsele postitusele pidurit. «Tänan Sõbrad! Teenindus ja inimesed on väga head, selle kohta ei ole mul iial olnud mitte ainsatki pretensiooni. Mure on selles, et häid lahendusi, mida pakutakse, ei toeta Hiinast hulgi sisse ostetud odav ja mittetöötav tehniline tugi. Ma pole elus juhtmeid sallinud ja ei vea põhimõtteliselt oma maja kaableid täis. Paraku on aga seadmed, mis minusuguseid rahuldama peaks, erakordselt «plastmassist».»

Kas ka sinu jõulumeeleolusse sisseelamist segab poolik teenusekvaliteet?

Märksõnad

Tagasi üles