Reaalse soovi korral olukorda parandada on Rakvere linn valmis kinnisvara omanikku mingil määral ka rahaliselt toetama.
Teises saatelõigus räägiti Tallinnas elavas Agnesest, kes tellis endale kauplusest Welle voodi, mis toodi talle kohale katkisena, kuna voodiga kaasas olnud pesukapil ei olnud tagumist seina.
Lisaks sellele, et voodi oli katkine, polnud tegu Agnese poolt tellitud mudeliga, kuid müüja leiab, et süüdi on siiski naine, kuna tema olevat kirjutanud ostu-müügi lepingule vale indeksi.
Hiljem selgus, et vale indeks on kirjutatud lepingule siiski müüja poolt ning Agnesele pakuti asendusvoodit. Seekord koos kohaletoomise, kokku panemise ning vana voodi tagasi viimisega. Paraku pole Agnes sellega nõus vaid soovib raha tagasi, mis Welle salongi tegevdirektori, Igor Kirilenko sõnul võib osutuda problemaatiliseks, kuna raha tagastamine on firma jaoks viimane protsess ning tema sõnul on salong üritanud kliendile oma vea parandamiseks igati vastu tulla.
Elektrikatkestused Ülenurmel
Kolmandaks probleemiks oli seekordses saates Eesti Energia poolt ühele Ülenurme kauplusele ja ilusalongile elektrikatkestuste tõttu väidetavalt põhjustatud kahju.
Ilusalongi omanik Kätlin kurtis, et viimasel ajal on elektrikatkestusi kõige tihemini just laupäeviti, kui majas on kliente kõige rohkem.
Eesti Energia esindaja, Aivar Sõõru sõnul on firmal aga kohustus teatada kliente eelseisvatest elektrikatkestustest ning seda alati ka tehakse. Ülenurme piirkonna katkestuste põhjuseks on Eesti Energia suur eesmärk lähiaastatel sarnaste probleemide vältimine, mille tarvis hetkel kõrgepingeliine rekonstrueeritakse. Kuna tegu on väga töömahuka ning aeganõudva projektiga, peavad inimesed paraku ajutise ebamugavusega leppima.