Šoti ansambel Franz Ferdinand loobus tulutoovast reklaamilepingust, mis oleks nad USAs kuulsaks teinud, kuna nad ei tahtnud olla tuntud kiirtoidu reklaamijatena.
Franz Ferdinand keeldus kiirtoidufirma reklaamlepingust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ansambliga võttis ühendust kuulsa Mehhiko restoranide keti esindaja, kes soovis üht nende lugu kasutada suures USAs käivituvas reklaamikampaanias, kuid bänd keeldus lepingule alla kirjutamast kartuses, et see võib karjäärile hävitava löögi anda, vahendab WENN.
«Nad küsisid meilt, kes nad võiksid kasutada meie laulu «Bite Hard» ja reklaamis oleks inimesed närinud oma chili enchiladasid. See oleks olnud umbes nagu McDOnald´sisse minek või midagi sellist. See ei tundunud lihtsalt õige,» ütles Franz Ferdinandi solist Alex Kapranos.