Endine hotellitöötaja paljastas raamatus, kuidas hotellide töötajaskond maksab ebaviisakatele klientidele kätte.
Kuidas hotellitöötajad maksavad ebaviisakatele külastajatele kätte?
Jacob Tomsky raamat kannab pealkirja «Heads in Beds: A Reckless Memoir of Hotel, Hustlers and So-Called Hospitality», edastab AOL Travel.
Tomsky kirjeldab, kuidas hotellitöötajad ülbetele klientidele selja taga kätte maksavad.
Tomsky töötas luksushotellides üle kümne aasta.
Kõige levinumad viisid, mida hotellitöötajad kättemaksuks kasutavad:
Kui vastuvõtulauas ollakse administraatori vastu ebaviisakas, võib end leida hotelli kõige viletsamast toast.
Raskel kliendil tasuks oma hambahari peita, sest hotelli töötajad võivad kättemaksuks sellega näiteks WC-potti puhastada.
Numbritoas olevad klaasid võidakse nõudepesuvahendi asemel pesta mööblipuhastusvahendiga.
Hotelli töötajad võivad vahetada ukse avamiseks kasutatavat kaarti ning ebaviisakas klient ei pruugi enam oma kaardiga tuppa sisse pääseda.
Töötajad võivad käia kättemaksuks võtmas minibaaris olevaid jooke ja suupisteid, selle tõttu tasuks minibaari arvet alati kontrollida.
Hotellitöötajad võivad läbi sorida klientide kohvreid või siseneda tuppa kui kliendid seksivad.
Tomsky sõnul tasub klientidel olla hotellitöötajate vastu viisakas, et selliseid asju ei juhtuks.