Pildigalerii: Kuldmuna gala 2009 Club von Überblingenis
Kõige rohke laekus võistlustöid trükireklaami, disaini ja TV-reklaami kategooriates. Konkursile esitati 17 reklaamikampaaniat, mille maksumus ületab 300 000 krooni.
Parim reklaam valiti välja 631 ja parim üritus 46 võistlustöö hulgast.
Kuldmuna grand prix'i pälvis maanteeameti poolt tellitud sotsiaalkampaania «Ära unusta helkurit!», parimaks kliendiks osutus Rakvere Lihakombinaat ning aasta agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett. Parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Royal Service.
«Kuldmuna 2009 žürii koosnes nii agentuuride klientidest kui ka reklaamiekspertidest. Sel aastal anti Kuldmuna raames esimest korda välja ka Üritusturunduse Kuldmuna, mille eest seisab Eesti Üritusturundusagentuuride Liit.
Parimaks sisekommunikatsiooniürituseks kuulutati SEB Eesti Ühispanga «Tornimäe teemandid», parima sisekujunduse ja kliendiürituse preemia läks Olympic Casino juubelipeole «Missioon OC15: Taevas pole piiriks». Müügiedenduse Kuldmuna sai Nokia üritus «MOFF».
Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, mis vältas vaid 48 tundi ning kuhu esitasid oma tööd 19 erinevat meeskonda. Konkursi teemaks on sel aastal «Rämpstoit koolis».
Vaata mahukat pildigaleriid Kuldmuna galast Club von Überblingenis!