Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Tiina Lokk ärritas kriitikaga Ilmar Raagi: «Eestlanna Pariisis» ei ole hea film

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
Mullu oktoobris esilinastus Ilmar Raagi mängufilm «Eestlanna Pariisis».
Mullu oktoobris esilinastus Ilmar Raagi mängufilm «Eestlanna Pariisis». Foto: Amrion Production

Ilmar Raagi ärritas PÖFFi juhi Tiina Lokki kriitika «Eestlanna Pariisis» aadressil nõnda, et ta võttis Facebookis sõna ja süüdistas Lokki huvide konfliktis. Lokk ei jäänud vastust võlgu ja jätkas filmi kritiseerimisega.

Raag vahendas oma Facebooki postituses, et Lokk ütles Postimehes, et «Eestlanna Pariisis» stsenaarium ja režii olid nõrgad, vahendab Õhtuleht.

«Ma olen kaugel selles, et kahtluse alla seada austatud dotsendi hinnangut, sest hämarhetkedel oled temaga 100 protsenti nõus. Küll aga lõbustab mind meenutus, et veel paar kuud tagasi tahtis Tiina sedasama filmi PÖFFi avafilmiks. Kalendrilistel põhjustel ei saanud me seda talle anda, aga täna küsin ma veidi kiuslikult, et kuipalju PÖFFi programmis siis on veel neid filme, mida festivalijuht tegelikult nõrgaks peab?» Ta märkis ka, et siin võib tegu olla huvide konfliktiga.

Peagi vastas postituse kommentaaride all ka Lokk, kes seletas, et polnud veel filmi näinud, kui tuli jutuks selle osalemine PÖFFil. Ta märkis, et jutuks oli siis seegi, et suur staar Jeanne Moreau saaks Eestisse tulla.

«Selle nimel oleksin ma loomulikult võinud selle filmiga avada ka pimesi, filmi eelnevalt nägemata, sõltumata sellest, et aimasin juba siis, et film on halb, sest kui Cannes ega Berliin ei võta ühtegi oma programmidest filmi, kus mängib ikoonist Jeanne Moreau, siis asi juba lõhnas minu jaoks halvasti. Ilmar, sa oled tore inimene, aga see ei tee filmi paremaks. Filmis on südamlikke hetki, aga sellest ei piisa, et olla hea film.»

Raag lisas omalt poolt, et huvide konflikt ikkagi on, olnuks «Eestlanna Pariisis» PÖFFi avafilm, poleks Lokk kriitilise avaldusega esinenud. Lokk väitis vastu: «Minu arvamust ei filmist ei muuda see, kas ta on või ei ole PÖFFi avafilm või PÖFFi programmis olev film. Kõik, kes mind vähegi tunnevad, need teavad väga hästi, et minu arvamus on minu arvamus. Ja oma erialastes hinnangutes üritan ma olla maksimaalselt aus, sest vastasel korral ei oleks selleks mõtet.»

Tagasi üles