Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Naised saavad flirtimise abil, mida tahavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Naised saavad flirtimise abil, mida tahavad
Naised saavad flirtimise abil, mida tahavad Foto: SCANPIX

Kui naised soovivad meestelt midagi saada, siis peavad nad kasutama oma naiselikku sarmi.

Saamaks enda jaoks kõige paremat tulemust, peaks naised hoiduma viitamast seksuaalsusele ning olema sõbralikud, jääma iseendaks ning tundma suhtluspartneri vastu huvi, edastab The Telegraph.

USA California Ülikooli professori Laura Kray sõnul seisab naine läbirääkimisel silmitsi sellega, kas olla mehelikult tugev või naiselikult soe. Naiseliku sarmi kasutamine läbirääkimistes peaks sisaldama nii tugevust kui pehmust.

«Flirtimise võtmeks on jääda iseendaks. Olla ainulaadne. Kasutada huumorit. Sellega kaasneb enesekindlus, mis on eduka läbirääkimise eelduseks,» selgitas uurija.

Berkeley Ülikooli Haasi ärikooli ja Iniversity College London teadlased küsitlesid 100 vabatahtlikku, kas nad toetuvad läbirääkimistel flirdile ja sarmile ning küsida partneritelt, kui efektiivsed nad läbirääkimistel olid.

Uuring näitas, et naisi, kes enda sõnul flirtisid rohkem, peeti paremateks läbirääkijateks. Meeste puhul aga ei näidanud flirdi kasutamine läbirääkimistel eelist andvat.

Teises katses paluti katsealustel kujutleda, et nad müüvad autot, mille väärtus on 1200 dollarit ning anda teada, kui palju nad selle eest küsiksid.

Samas tuli neil kirjeldada kahte stsenaariumit võimaliku ostjaga – esimeses toimusid müügiläbirääkimised tõsisel viisil, teises oli aga soojust ja flirti, samuti puudutati kaaslast.

Meessoost automüüjad andsid hinnas alla 100 dollarit, kui tegemist oli läbirääkimistega, kuhu oli kaastud flirt. Seda ei juhtunud aga siis, kui läbirääkimised olid tõsisemad.

Naissoost müüjad aga ei lasknud end kummastki käitumisviisist mõjutada.

Tagasi üles