NALJAKAS REKLAAM ⟩ Iirimaa Lidli ventilaatorite kampaania pani sotsiaalmeedia kihama

Heveli Tuisk
, REPORTER- TOIMETAJA
Copy
Lidli kauplus.
Lidli kauplus. Foto: Konstantin Sednev / Postimees Grupp

Iirimaa Lidlil on osav reklaamikampaania väljatöötaja, kes on suutnud ventilaatorite heale pakkumisele tohutult tähelepanu tõmmata, kasutades ära ühe sotsiaalmeedia platvormi nime.

Vaadates Iirimaa Lidli kaupluseketi Facebooki lehte, jääb silma, et nende reklaamikampaaniad seal üldjuhul erilist tähelepanu ei tõmba. Siiski on üks ventilaatorite reklaam, millel on üle 1200 kommentaari ja hunnik jagamisi.

Reklaamis on kasutatud ära sõnapaari only fans, mis otsetõlkes tähendab «ainult ventilaatorid».

Tänapäeva inimesed mõtlevad aga seda lugedes vaid ühele – sotsiaalmeedia platvormile, kus saab tellida ja müüa värvikat sisu. Ka eesti sisuloojate seas on OnlyFans väga populaarne ning seal müüakse enamjaolt enda paljastavaid ja seksikaid pilte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles