VIDEO ⟩ Erootiline reklaam tekitas olümpia kvalifikatsioonivõistlusel pahameeletormi

Postimees Sport
Copy
Erootikapoe EasyToys reklaam (taustal) segas kurlingu olümpia kvalifikatsioonivõistluse otseülekanded, sest mitmed telejaamad ei tahtnud sellist reklaami oma eetris näidata. Pildil on USA võistkond, foto on illustratiivne.
Erootikapoe EasyToys reklaam (taustal) segas kurlingu olümpia kvalifikatsioonivõistluse otseülekanded, sest mitmed telejaamad ei tahtnud sellist reklaami oma eetris näidata. Pildil on USA võistkond, foto on illustratiivne. Foto: VINCENT JANNINK/ANP/AFP/Scanpix

Hollandis toimunud kurlingu olümpia kvalifikatsioonivõistlusel leidis aset kummaline vahejuhtum, kus suurriikide telekanalid keeldusid otseülekannetest, sest pidevalt sattus ekraanile erootikapoe reklaam, mis oli juhtumisi võistluse üks toetajatest.

Tähtsast võistlusest pidid otseülekandeid näitama 25 riiki, kuid jäässe graveeritud ja plakatitel olnud erootikapoe reklaami tõttu ähvardasid sellest loobuda näiteks USA ja Jaapani telejaamad. Korraldajad olid intsidendi pärast pahased ning leidsid, et neil on õigus oma toetajaid ise valida.

«Nad teavad, kes on meie toetajad ja meil on õigus nendega koostööd teha. Oleme asju ajanud väga ettevaatlikult. Nüüd oleme kuulnud, et mõned meediakanalid on öelnud, et nad ei saa otseülekandeid näidata,» ütles võistluse tegevjuht Dagmar van Stiphout Hollandi ajalehele De Telegraaf, vahendas Ilta-Sanomat.

Erootikapood EasyToys on ka varasemalt sattunud huvitavatesse afääridesse. Eelmisel aastal keelas Hollandi jalgpalliliit FC Emmeni võistlussärgid, kus oli peatoetajaks EasyToys. Esiliiga klubi aga ei andnud järele ning lõpuks lubas alaliit neil sponsorlogo edasi kanda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles