INSTASTAARI PIHTIMUS ⟩ Üleöö kuulsaks saanud kaunitar kaotas sotsmeedia tõttu töö ja eneseusu

Elu24
Copy
Samantha Gangewere avaldas, kuidas üleöö kuulsaks saamine talle mõjus.
Samantha Gangewere avaldas, kuidas üleöö kuulsaks saamine talle mõjus. Foto: Kuvatõmmis Youtube'i videost

28-aastane sotsiaalmeedia staar Samantha Marie Gangewere avaldas intervjuus, kuidas üleöö kuulsaks saamine ta enesekindluse, turvatunde ja karjääri hävitas.

Ameerika Ühendriikidest Pennsylvania osariigist pärit instamodell ja autoarmastaja Samantha sai veebis ülemaailmset tähelepanu aastal 2015, kui lekitati tema isiklik video, kus ta rääkis oma elust ja huvidest, vahendas Daily Star.

«Mind valiti tõsielusarja osalema ja üks minu vaenlane autoskeenelt varastas mu kandideerimise salvestise,» rääkis naine. Samantha oli automaailmas juba varem tuttav nägu, oli osalenud kohaliku autoäri reklaamis ja käis sageli modellina autosõudel.

«See video sai üleöö tuntuks,» meenutas Samantha, «minust tehti meeme iga nurga peal ja lisati teemaviide #thisisagreencar (#seeonrohelineauto – toim).»

Kuulsas videos tutvustas toona 23-aastane neiu oma elu ja tegemisi ning ütles oma auto kohta, et see on roheline auto. Kuna iga vaataja nägi isegi, et tegemist on rohelise autoga, peeti seda väljaütlemist naljakaks. Levima hakkasid pildid rohelistest või siis roheliseks töödeldud autodest, juures mainitud teemaviide.

Viie aasta eest kulutulena levinud video üle viskas nalja isegi mainekas loodusajakiri National Geographic. «Nad postitasid pildi konnast ja lisasid selle teemaviite. See levis kõikjale,» rääkis Samantha.

Vaata videot, mis Samanthast levis:

Praegu Instagramis pea pool miljonit jälgijat kogunud Samantha usub, et oli üks esimesi inimesi, kes niimoodi sotsiaalmeedias üleöö kuulsaks sai. «Mul ei meenu ükski teine inimene, kellega midagi sarnast oleks juhtunud,» ütles ta.

Kuigi Samantha kurikuulus video aitas tal esialgu kiiresti 20 000 jälgijat võita, muutus tähelepanu peagi halastamatuks. «Läks vähem kui 24 tundi, kui hakkasin saama tapmisähvardusi. Mu telefoninumbrit ja aadressi jagati miljonitele,» rääkis naine.

Veidi hiljem kaotas Samantha töö baaris, samuti öeldi üles mitu tulusat diili autobrändidega. «Sain töö Aldi (Saksa supermarketikett – toim) laos. Nad olid ainsad, kes mu tööle võtsid, kuna seal ma ei pidanud klientidele oma nägu näitama,» meenutas instastaar.

Tagantjärele on Samantha väga tänulik, et selle töökoha leidis, kuna kohtas seal mitut naist, kes aitasid tal raskel ajal toime tulla. Pärast aastat aega laos rügamist oli naise enesekindlus juba jälle samal tasemel nagu enne rohelise auto skandaali.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ???????? ????????? (@thatboostedchick) on

«Ma muutusin inimesena nii palju tugevamaks ja mind ei saanud peatada. Hakkasin taas tooteid müüma ja autosõude kallal töötama,» meenutas Samantha, kuigi tunnistas, et see polnud sugugi lihtne.

Samantha teab aga nüüd, et kes naerab viimasena, naerab paremini. «Firmad ja sponsorid, kes mulle rohelise auto jama ajal selja keerasid, küsivad nüüd minult hinnapakkumisi ning mõnel on läinud äri üldse vett vedama. Jumal, kuidas ma karmat armastan,» sõnas naine.

Hiljuti peikast lahku läinud instabeib teenib praegu kuni 540 eurot ühe postituse eest ning aastas umbes 90 000 eurot. Naise enda sõnul fetišeerivad paljud ta fännid jalgu. «Mu jalad said mullu kuulsaks, nii juhuslik!» imestas ta.

Praegu läheb Samanthal aga kõik hästi. «Mu tulevik on helge, enesekindlus on laes ja ma tunnen, et miski ei takista mind,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles