Ameeriklased kulutavad Instagrami pildi peale keskmiselt 78 eurot

Kuuuurija
, Kuuuurija
Copy
Kostümierte bei der 23. Kawasaki Halloween Parade auf der Shinkawa Straße. Kawasaki, 26.10.2019 *** Costumed at the 23 Kawasaki Halloween Parade on Shinkawa Street Kawasaki, 26 10 2019 Foto:xK.xNarax/xFuturexImage
Kostümierte bei der 23. Kawasaki Halloween Parade auf der Shinkawa Straße. Kawasaki, 26.10.2019 *** Costumed at the 23 Kawasaki Halloween Parade on Shinkawa Street Kawasaki, 26 10 2019 Foto:xK.xNarax/xFuturexImage Foto: Kento Nara / imago images / Future Image / Scanpix

Halloween on USA-s saanud sellise staatuse, et see niinimetatud püha suudab viia jaemüügi tulu ettevõtetel kasvavasse trendi. Inimesed ostavad kostüüme ja maskeerimisvarustust nii internetist kui ka poodidest. 

Uuringute järgi on jänkide jaoks kõige olulisem presenteerida  oma Halloween’i kostüümi just eelkõige teistele ja seda läbi Instagrami ja Snapchati.

Ameerika Ühendriikide riiklik jaemüügi föderatsioon teatas, et nende andmetel kulutavad ostjad sel aastal Halloween’i peale keskmiselt 86,27 dollarit, mis on pisut vähem kui eelmise aasta rekordilised 86,79 dollarit. Kogukuludeks teeb see aga 8,8 miljardit dollarit, mis on siiski vähem kui eelmise aasta 9 miljardit dollarit.

LendingTree poolt tehtud uuringu kohaselt tunnistab 48% Ameerika Ühendriikide inimesi Halloweeni esemete ostmist ja seda just selleks, et nad saaksid neid asju sotsiaalmeedia postitustesse lisada.

"Paljud inimesed armastavad Halloween’i ja inimesed naudivad kulutamist, sest nad armastavad sotsiaalmeedias esirinnas olla," ütles Matt Schulz, kes analüüsis halloweeni ostlemist USA-s.

“On loomulik, et Halloween on sotsiaalmeedias väga populaarne ja see on kestnud juba aastaid. Üllatus on see, et inimesed ostavad mittevajalikke asju ainult selleks, et sotsiaalmeedias teha üks kõige populaarsem pilt,” lisas Schulz.

Loe täpsemalt Ameerika Ühendriikide Halloween’i hullusest siit: LINK

https://nypost.com/2019/10/26/millennials-spend-billions-on-halloween-for-social-media-fame-survey/

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles