PÄEVAINTERVJUU Millega tegelevad «promotüdrukud» ja kuidas räpaseid pakkumisi ära tunda?

Marian Võsumets
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Promoagentuuri Elamusstuudio tegevjuht Mihkel Lubi selgitas täna Postimehe otsestuudios, mida promovaldkond endast kujutab ning kuidas tunda ära võltspakkumisi nagu tehti tüdrukutele Laura Kõrgemäe agentuuris Invidia.

Siiski on Lubi sõnul vahetu tootereklaami puhul väga oluline inimese välimus, kes toodet pakub ning mitte alati ei tähenda see modellidele sarnanemist. «Tehnikatoodete tutvustamise puhul võib modellivälimus pigem kahjuks tulla, kuna see ei mõju kliendile usaldusväärselt,» sõnas ta.

Promotöötajate riietuses ja suhtlusstiilis lepivad eelnevalt kokku tellija ja agentuur ning selle põhjal saab töötaja otsustada, kas võtab pakkumise vastu või mitte. Lubi tõi välja, et väga nappidest rõivastest on Elamusstuudio ka loobunud ning loobutakse ka siis, kui soovitav töö- või suhtlusstiil agentuuri nägemusega ei sobi.

Lisaks rääkis Lubi, millistele kriteeriumitele tööpakkumised peavad vastama, et tunda ära petuskeeme.

Vaata videot!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles