Baltika uuendab Montoni ja Mosaici brändi

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jana Kask bändiliikmetega Montonis Eesti Laulu jaoks rõivaid valimas.
Jana Kask bändiliikmetega Montonis Eesti Laulu jaoks rõivaid valimas. Foto: Jelena Rudi

Koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman uuendab Baltika Grupi kaht suuremat, Montoni ja Mosaici brändi, sealhulgas nende poekontseptsioone.


Uute poekontseptsioonide alusel uuendatakse järk-järguliselt olemasolevaid kauplusi ning plaanitakse uute avamist, teatas Baltika börsile.

Projekti partneriks valitud Saksa agentuuril Dan Pearlman on Baltika kinnitusel väga tugev moebrändide poekontseptsioonide loomise kogemus, agentuur on teinud koostööd brändidega nagu Campus by Marc O´Polo, Betty Barclay, Pimkie, 361°, Tally Weijl, Colin´s, Escada, New Yorker, Street One, Adidas, Puma, Reebok.

Brändide uuendamine on üks põhjus, miks Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, emiteerides selleks täiendavalt 3,15 miljonit lihtaktsiat (3 150 000) nimiväärtusega 0,70 eurot ja väljalaskehinnaga 1 euro.

Lisaks finantseerib grupp emissioonist saadava rahaga ettevalmistusjärgus olevaid uusi arendusprojekte nagu Montoni e-pood, shop-in-shop ja frantsiisikontseptsioone. Ka aitab emissioonist saadav raha tagada kasvavatele müügikogustele vastava sisseostu finantseerimise.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles