ERKI Moeshow juubelikrutskid: parimate galerii ja kommentaarid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

ERKI Moeshow’sid on läbi aegade iseloomustanud piiritu pöörasus ja kergekujuline hullumeelsus. Seda võimaldab noortele disaineritele antud absoluutne loominguline vabadus, ja just seepärast ongi need konkursid nii armastatud. Milline kreatiivne hing ei sooviks hetkeks unustada kammitsevaid standardeid ning lasta oma fantaasial inspiratsioonituultest kantuna lennata kõrgele ja kaugele, moetaevast läbi otse moegalaktikasse välja! Ka tänavune, järjekorras juba 30. ERKI Moeshow ei olnud selles osas erand, pigem võis rõõmuga tõdeda, et hullud ajad on tagasi, nii nagu see aastaid tagasi ERKI etendustele omane oli.

Spetsiaalselt juubeli puhul üheks õhtuks EKA endisesse asupaika ehitatud moemajas sai näha enneolematut fantaasiapuhangut, mis üleni valges ruumis ja valgel laval esitletuna mõjus sama väskelt kui tärkav loodus pärast kosutavat äikesevihma. Ka ALL STARSi eri-show’l osalenud hulk legendaarseid vilistlasi ei hoidnud end sugugi vaos.

Ühed komplektid olid rohkem krutskeid täis kui teised. Vaata galeriid lahedamate moeteostega, mis kommenteeritud läbi kerge huumoriprisma.

Poolpaljas lohe! Andro Kööp, ALL STARSi eri-show.
Poolpaljas lohe! Andro Kööp, ALL STARSi eri-show. Foto: Mark Slavin
Hullud ajad on tagasi, nii nagu see aastaid tagasi ERKI etendustele omane oli!
Meil kõigil on vahel tunne, et võiks olla mõni tund ööpäevas rohkem ja üks paar käsi lisaks. Palun väga - siit saab vähemalt (abi)käed. Laima Jurca, "Constructionism Background".
Meil kõigil on vahel tunne, et võiks olla mõni tund ööpäevas rohkem ja üks paar käsi lisaks. Palun väga - siit saab vähemalt (abi)käed. Laima Jurca, "Constructionism Background". Foto: Mark Slavin
Mõnikord rohkem on ... lihtsalt palju rohkem. Evgeniya Dolgopolova, «Identiteet».
Mõnikord rohkem on ... lihtsalt palju rohkem. Evgeniya Dolgopolova, «Identiteet». Foto: Mark Slavin
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles