Ida-Viru maakond alustas uue mainekampaaniaga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil kampaanikleebis kirjaga «Puhkuseks Ida-Virumaal kõlbulik». Kleebis asub seadmel, millega saab vedellämmastiku abil kujustada n-ö «soovide pilve»
Pildil kampaanikleebis kirjaga «Puhkuseks Ida-Virumaal kõlbulik». Kleebis asub seadmel, millega saab vedellämmastiku abil kujustada n-ö «soovide pilve» Foto: Toomas Huik

Tänaalanud turismimessil Tourest lansserib SA Ida-Virumaa Ettvõtluskeskus kogu maakonnale mõeldud uut mainekampaaniat «Siit saab särtsu».

Kampaania sisu on luua inimestel interaktiivsel moel emotsionaalne seos Ida-Viru turismiteenustega.

Messiboksis saab huviline muude tegevuste hulgas tekitada jalgrattasõiduga energiat, mille hulka mõõdetakse põlemasüttivate lampidega (vaata pilte fotoaknas), testida helide eristamise võimet, panna mängutrenažööridel proovile regeerimiskiirus ja lühiajaline mälu.

Vastavalt kampaania «stsenaariumile» kirjutavad ida-viru esindajad saadud tulemustel põhinevad  «retseptid», ikka selleks, et särtsu, energiat ja värskust inimesel küll oleks.

Pakkumisel on kolm «ravipaketti» - «Energiapomm» kehaturgutuseks spaades, «Püha müristus» vaimseks vahelduseks kultuuripärimusega tutvumisel ning «Välk ja pauk», mis ravib rutiini ainulaadsete kohtade külastamisega, nagu kaevanduspark, tehismaastikud, motofestival jms.

Kirjeldatud imagokampaania siseturismi edendamiseks Ida-Virumaale jääb kestma praegu määratlemata ajaks, selgitati Ida-Virumaa Ettevõtluskeskusest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles