Kalleim modell Gisele Bündchen sai kõrgmoemaja Balenciaga reklaamnäoks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gisele Bündchen moedemonstratsioonil tänavu suvel
Gisele Bündchen moedemonstratsioonil tänavu suvel Foto: SCANPIX

Tänasel päeval enimteeniv brasiilia modell on teinud mõned fotosessioonid Balenciaga jaoks, mida peetakse üheks eksklusiivseimaks kõrgmoe kaubamärgiks.

Mullu detsembris poja sünnitanud 30-aastane Bündchen teenis veel aasta alguses tippfotograafidelt ja moeajakirjade toimetajatelt hinnaguid, et tema figuur on liiga lopsakas, kuid nüüd tahavad teda kõik, kirjutab portaal wwd.com.

Nagu ütleb fotograaf Mario Testino, ei meeldinud asjatundjatele ei Bündcheni nina, vöökoht ega rinnad. «Probleeme nähti kõikjal, kuid praegu tahavad teda kõik.» Bündcheni viimased tööd on olnud osalemised Christian Diori ja Victoria's Secreti kampaaniates.

Bündchenil läheb karjääris seega väga hästi, ning samal ajal räägib ta meelsasti emadusest. «Ma armastan ema olla. See on väljakutse ja erinev ses mõttes, et enam ei käi kõik sinu ja sinu elu ümber – nüüd on keegi hoopis olulisem kui sa ise. See võtab küll harjumist, kuid see on niivõrd tore.»

Saamaks aga ettekujutust Balenciagast, kulub ära sellesama Christian Diori, kes on üks tuntumaid moekunstnikke, tõdemus: «Balenciaga on meie kõigi õpetaja.»

Enne Bündceni on Balenciaga reklaamnäod olnud modellid Stella Tennant, Freja Beha Erichsen ja Karen Elson.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles