Ussike tegi küpsisepakki pesa

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selga uute koore ja sibulamaitseliste kreekerite vahel pesitses ussike.
Selga uute koore ja sibulamaitseliste kreekerite vahel pesitses ussike. Foto: Lugeja foto

Nõmmel asuvast toidupoest Selga koore ja sibulamaitselisi kreekereid ostnud klient sai ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui leidis sööma asudes küpsiste vahele pesa teinud ussikese.

Tarbija24 lugeja Evelin kirjutas toimetusse sel kolmapäeval ja oli nördinud, et kuigi ta esitas tootjale koheselt kaebuse, ei vaevunud keegi talle vastama. «Kirjutasin sellest ebameeldivast üllatusest ka Laima Eesti esindusse, kuid vastust pole tulnud. Olen pettunud, sest selliste asjaolude puhul peaks esindajate poolne vabandus saabuma koheselt,» märkis naine.

Veidi pärast toimetuse poole pöördumist sai pettunud klient siiski ka vabanduskirja: «Meil on väga kahju, et saite sellise kogemuse osaliseks. NP Foods Eesti Oü vabandab Teile põhjustatud ebameeldivuste pärast. Samas sooviksime Teid ka tänada operatiivse informatsiooni  eest, sest tänu Teile oleme me saanud hakata seda probleemi juba lahendama.»

Kirja lõpus paluti kliendil isiklikult kreekeripakk firma kontorisse viia ja seda tegi Evelin veel samal päeval. «Minu ebameeldiv kogemus korvati kommide ja mahladega,» märkis naine pärast käiku.

Tarbija24-le edastas NP Foods Eesti tegevjuht Andrus Tüvi ametliku tootjapoolse vastuse, milles tehakse selgeks, et kirjeldatud juhtum ei saa vastata tõele – kreekeripakk on hermeetiliselt suletud ja kreekerid ise soolased ning küpsetatud, seega on keskkond vastsete koorumiseks ebasobiv.

Ussike võis tootja hinnangul küpsisepakki sattuda vaid kahel moel: pakend võis hoiustamisel saada kahjustusi või on tegemist konkurendi provokatsiooniga.

Tüvi lisas omalt poolt, et tegu on igal juhul harukordse juhusega ja ta mõistab tarbija üllatust.

«Meil jääb üle ainult vabandada. Tootjapoolne arvamus võimalike väliste mõjude kohta on selgelt tõenäolisem, kui tootmises võimalik ebakvaliteetsus,» ütles Tüvi. «Loodan, et meie kiire reageerimine tarbija probleemi lahendamisel ja informeerimisel, annab aluse loota, et analoogne uus võimalik juhus on pea võimatu, seega suureks paanikaks ja selle külvamiseks põhjust pole.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles