Positivus ja H&M ootavad ideid ametliku festivalisärgi disaini jaoks

Meisi Volt
, Reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Positivus
Positivus Foto: Jelena Rudi

Sa oled huvitatud muusikast ja moest? Usud, et T-särk on midagi enamat kui pelgalt riietusese – pigem näitab see suhtumist ja veendumusi? Tahaksid oma ideid maailmaga jagada? Saada oma särgidisain ning see võib saada valituks Positivus Festivali ametlikule T-särgile. Disaine hindavad Läti moeikoonid ning festivali korraldajad.

Parim disain hakkab kaunistama festivali T-särke, mis on müügil nii enne festivali kui ka selle ajal. Võitja saab autasuks kaks VIP-piletit festivalile, spetsiaalse backstage-tuuri ning 100 euro väärtuses H&M kinkekaarte.

Disaine hindavad Benji Knewman ajakirja toimetaja ja väljaandja Agnese Kleina, tuntud stilist Julija Verbicka, blogija ja fotograaf Aleksandra Rosa, H&M PR ja showroomi juhataja Sanita Kalnina ning Positivus Festivali peakorraldaja Girts Majors.

«T-särk on umbes sama tavaline instrument nagu pliiats. Kuid õigetes kätes saab selle abil luua ja levitada olulisi sõnumeid. Inimestel on võimalik mõjutada tulevikku ning festival on selleks hea algus,» sõnab populaarne blogija ja moeikoon Agnese Kleina, soovitades kõigil võistlusest osa võtta.

Et osaleda, saada oma disain Positivuse nime või logoga aadressile konkurss@positivus.com enne 1. aprilli. Järgida tuleb tehnilisi tingimusi – disain ei tohi olla suurem kui A3 formaat ning võib sisaldada maksimaalselt kuut eri värvi. Logo saab kasutamiseks alla laadida siit.

Žürii valib välja parimad ning oma hääle saavad anda ka festivalikülastajad ja –huvilised kuni 15. aprillini. Seejärel kuulutatakse välja võitja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles