Kinnisvarabüroo tuli välja valimisreklaami meenutava kampaaniaga

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kinnisvarabüroo reklaam.
Kinnisvarabüroo reklaam. Foto: Uus Maa

Uus Maa Kinnisvarabüroo alustab täna aasta lõpuni kestva sügiskampaaniaga «Vali Uus Maa!».

Kampaania raames on Tallinna tänavapildis esindatud Uus Maa töötajad ning teenused. 

«Kampaania välimeedia pindade valikus otsustasime põhikanaliks valida Tallinna liinibussid, sest sealne sõnum ei saa jääda märkamatuks,» rääkis Uus Maa turundusjuht Hanni Niidas.

Niidase sõnul on olulisel kohal ka internet, kus igal ettevõtte maakleril ja hindajal on oma personaalne koduleht, kust saab ülevaate töötaja senisest tööpraktikast ja professionaalsusest.

Niidase kinnitusel on mõeldud ka sotsiaalvõrgustiku Facebook kasutajatele, kus üks osa kampaaniast samuti käima lükatakse.

Eelnevat toetavad lisaks välireklaamile ka bännerid, trükireklaam ning Uus Maa meeskonna aktiivne osavõtt avalikest üritustest.

Niidase sõnul ei saa nad täpset kampaania maksumuse numbrit avaldada seoses konfidentsiaalsuskokkulepetele, mis on erinevate osapooltega.

Siiski lisas ta, et suurusjärk, mida kampaaniale arvestatud on, jääb miljoni krooni ringi.

Turunduskampaania kestab selle aasta lõpuni ja kampaania visuaalide loomisel oli kinnisvarabüroole abiks Imagine AD OÜ. Agentuuri poolt oli kampaania projektijuhiks Maris Vilu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles