Cheil Worldwide pani taas Spikes Asia õpilasakadeemiale õla alla

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spikes Asia logo
Spikes Asia logo Foto: Spikes Asia

Juba teist aastat lõid Spikes Asia reklaamifestival ja Cheil Worldwide käed, et luua festivali ajaks akadeemia, kus 15 Aasia noort saavad end harida.

Õpilasi, kes akadeemiasse valiti, hakkab juhendama Singapuri Polütehnikumi Creative Media Designi lektor Noor Azhar Mohamed.

Õpilased saavad osa ka mitmetest festivalil toimuvatest üritustest, muuhulgas osalevad nad maailmaklassi seminaridel, erinevatel workshoppidel ja kõigil festivalile esitatud tööde näitustel ja esitlustel.

Lisaks sellele võtavad õpilased osa töötubadest ja erinevatest loengutest, mida juhivad erinevad rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid.

Akadeemiale paneb punkti pidulik lõputseremoonia.

Cheil Worldwide tegevjuht ja president Nack-Hoi Kim ütles Spikes Academy sponsoreerimist kommenteerides, et neil on hea meel taaskord olla seotud akadeemiaga, sest seeläbi saavad nad toetada noorte talendi edendamisele.

Kuna möödunudaastast akadeemiat saatis tudengite seas tohutu menu on Spikes Asia organisaatori ja Cannes Lions Festivali juhatuse esimees Terry Savage’i sõnul neil hea meel teha taaskord koostööd Cheil Worldwide’iga.

Tänavu saavad võimaluse osaleda akadeemia õppetöös Peter Wang Di ja Chen Jia Hiinast, Nelson Tsui Lap Shing ja Ma Sui Mei Hong Kongist, Khushboo Sharma ja Abhishek Iyer Indiast, Ethenia Novianty Windaningrum Indoneeriast, Ji-Seong Park ja Jeong Yumi Koreast, Nida Shaukat Pakistanist, Sarah Faye U. Wu ja Marcus Lim Kok Hao Singapurist, Alvaro Bruch Taiwanist ja Naruporn Srisukri Taist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles