Spikes Asia reklaamifestivali võistlusžüriid valitud

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Singapuri uus kampaania: olge nagu jaapanlased
Singapuri uus kampaania: olge nagu jaapanlased Foto: Wikipedia.org

Septembris Singapuris toimuva Spikes Asia reklaamifestivali Design, Digital ja Direct&Promo žürii teada.

Design kategooria žürii esimeheks valiti reklaamimaailmas palju tunnustust kogunud Bob Greenberg. Žüriisse kuuluvad veel Vince Frost Austraaliast, Sujata Keshavan Indiast, William Harald-Wong Malaysiast, Roy Poh Singapurist, Do Cao Nguyen Vietnamist ja Jennifer Morla USAst.

Direct & Sales Promotian žürii esimees on Bill Rosen USAst. Žüriisse valiti veel Jun Fukawa Singapurist, Calvin Soh Singapurist, Andy Greenway, Singapurist, Jennifer Hu, Taiwanist ja Merlee Jayme Filipiinidelt.

Digital žürii esimees on Rei Inamoto USAst. Züriisse kuuluvad veel Jean Lin Hiinast, Tim Cheng Hong Kongist, Yasuharu Sasaki Jaapanist, Thomas Hong-tak Kim Koreast ja Steve Elrick Singaporest.

Möödunud nädalal selgusid TV/Cinema, Print, Outdoor ja Radio kategooriate žüriid.

Spikes Asia juht Philip Thomas ütles, et tänavu astub võistlustulle palju huvitavaid tõid, kuna Aasia on mitmekülgne ja multikultuurne regioon.

Spikes Asiat korraldavad kahasse Haymarket ja Cannes Lions.

Tänavune festival toimub 19.-21. septembril Singapuris Suntec Citys.

Möödunud aastal osales festivalil kokku ligi tuhat delegaati.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles