Solaris Kino kasutab sotsiaalvõrgustikke tootearenduseks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Popkorn
Popkorn Foto: Wikipedia.org

Solaris Kino on viimase paari kuuga äärmiselt silmatorkavalt sotsiaalmeedias oma sõnumeid levitama ja kinokülastajatega suhtlema hakanud ning kasutab ka kinofännide ideid tootearenduseks.

Selle nädala teisipäeval tegi Solaris Kino oma Facebooki leheküljele (mida jälgib igapäevaselt veidi üle 10 000 fänni) postituse, millega anti oma jälgijatele teada: «Päevased temperatuurid küündivad väljas kuni 35 kraadini, kuid kinos on konstantselt mõnusad 23 kraadi.»

Mõne tunni möödudes oli postitust kommenteerinud ligi 20 inimest,  kelle arvates võiks sellistel palavatel ilmadel olla kinos võimalus osta päevapilet, et üks mõnus jahutav päev parimate Hollywoodi filmide seltsis veeta.

Solaris Kino reageeris näoraamatust saadus vastukajale ja otsustas seetõttu kinokülastajateni tuua paketi «Jahe Nelik», mis võimaldab huvilistel vaadata ühe päevaga ära koguni neli filmi.

«Jaheda Neliku» paketi uudis pälvis Solaris Kino Facebooki lehekülje jälgijate hulgas väga sooja vastuvõtu.

Solaris Kino turundusjuhi Tanel Tatteri sõnul on sotsiaalvõrgustikes inimestega aktiivne suhtlemine ja tagasiside saamine kino jaoks üks prioriteetidest.

«Iga arvamus loeb meile palju. Oleme noor ettevõte ja nii me õpime oma sõpru tundma ja saame olla oma kinolistele enamat, kui vaid kino.»

Solaris Kino imago eest sotsiaalmeedias hoolitseb noortest ja andekatest reklaami – ja filmihuvilistest  koosnev agentuur IVY Creative Collective löökrühm.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles