Odavlennufirma piloot rahustas reisijaid, ostes neile pitsat

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Odavlennufirma piloot rahustas reisijaid, ostes neile pitsat
Odavlennufirma piloot rahustas reisijaid, ostes neile pitsat Foto: 9news.com

USAs lahendas odavlennufirma Frontier Airlines piloot keerulise olukorra nutikal viisil.

Lennuk pidi tormise ilma tõttu tegema lennul Washingtonist Denverisse vahemaandumise ning see venis tundidepikkuseks, edastab foxnews.com.

Maanduti Wyomingis Cheyenne´is, kuhu jäädi tundideks ning reisijad muutusid rahutuks.

Lennuki kapten lahendas olukorra pitsade abil. Ta helistas Cheyenne´is asuvasse pitsarestorani Domino Pizzasse ja tellis suure koguse pitsat.

Pitsarestoranide keti kohaliku juhi Andrew Richie teatel said nad suure tellimuse esmaspäeva õhtul kella 22.00 paiku vahetult enne sulgemist.

«Meile helistas lennukipiloot, kelle sõnul maandus ta halva ilma tõttu Cheyenne´is ning tal on pardal 160 reisijat, kes vajavad kiiresti süüa ja juua,» meenutas ameeriklane.

Pitseerias hakati uuesti tööle ning üsna pea saadeti lennujaama 35 pitsat.

Pitsad jõudsid kohale samal ajal kui lennuk sai edasilendamiseks loa.

Lennuk tõusis õhku pärast kella 22.30, kui pitsad olid reisijatele jagatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles