Facebooki ja Yahoo seminarid tõid Cannes’i täismaja

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: cannes lions festival

Cannes Lions Festivalil astuvad lisaks erinevatele agentuuride juhtidele üles ka Hollywoodi staarid ja poppide sotsiaalvõrgustike loojad.

Teisipäeval võisid Cannes Lions Festivalile pääsme soetanud huvilised kuulata Ben Stillerit, kes astus üles Yahoo seminaril, ja aimu saada tema mõtetest seoses reklaamimaailmaga.

Kolmapäeval osutus päeva üheks populaarseimaks seminariks Facebooki looja Mark Zukerbergiga toimunud seminar, kus rahvas tuli lisaks täistuubitud peasaalile ära mahutada veel lisasaali.

Sama oli ka teisipäevase Yahoo! Seminariga, kus esines Ben Stiller. Seminar meenutas küll pigem «Oprah Winfrey Show'd», kui maailma ühe suurima reklaamifestivali tõsist seminari, kust kuulajatel ka midagi põnevat ja kasulikku teada oleks võimalik saada.

Seminari moderaatoriks oli Elisa Steele ja lisaks Stillerile istus laval ka Jeff Goodby.

Yahoo seminari pidid huvilised vaatama lausa kahest lisasaalist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles