Tuborgi võit reklaamikonkursil tuli raskelt

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tuborgi reklaam
Tuborgi reklaam Foto: TBWA

Postimehe internetireklaami konkursi žürii tunnistas aprilli parimaks internetireklaamiks Saku Õlletehas/Tuborgi lahenduse.

«Otsus ei tulnud kergelt, ilmselt oli see žürii ajaloos üks aeganõudvamaid ning vaidlusi tekitavamaid,» ütles žürii liige ja agentuuri Age McCann strateegiajuht Tõnu Kõva.

Arutati kas antud reklaam on selline, mida me tõesti tahame internetireklaami valdkonnas eeskujuks seada ning kas on õige anda parima tiitel «värvile», mis ei kasuta meediakanali eripärast tulenevaid võimalusi-eeliseid maksimaalselt ära.

Aga miks siis ikkagi Tuborg? «Seetõttu, et žürii toetas seisukohta, et internetireklaami edukuse mõõdupuuks ei ole üksnes klikkide arv nagu mõned eksperdid kindlasõnaliselt väidavad – vaatajale avaldab mõju ka nn brändingbänner ning seda hoolimata klikkide väikesest arvust.»

Kõva sõnul tekitab ja suurendab Tuborgi bänner kahtlemata tuntust, äratab huvi ehk upitab toote teatud sihtrühma mentaalsele radarile.

«Samuti ei ole põhjust eitada panust kuvandi kujundamisse ega mõju ostuotsusele. Ning teostuse kohta ei saa ühtegi halba sõna öelda.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles