Coca-Cola Plazas linastus Eesti esimene 3Ds filmitud reklaamklipp

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaitseväe paraad.
Kaitseväe paraad. Foto: Liis Treimann / Toomas Huik

Kaitsevägi esitles Coca-Cola Plazas oma imagokampaania ühe osana 3D formaadis reklaamvideot «Vapruse kutse».

3D videoklipp on kolmas osa kaitseressursside ameti tellitud kaitseväge väärtustavast reklaamikampaaniast, mis sai alguse 2008. aastal.

Klipi 3D versioon hakkab Kaitseväe teatel jooksma CC Plazas 3D filmide ees, tavaformaadis klipp TV3s ja TV6s, samuti saab klippi vaadata Värbamiskeskuse kodulehel ja Youtube'is Sõdurilehe kanalilt.

Kui seni on Eesti reklaamides kasutatud mõnel määral 3D animatsiooni, siis reklaamiagentuuri Creatum ja filmitootja Acuba koostöös valminud klipp on 3Ds filmitud, kirjutas Best Marketing.

Klipi võtetel kasutati unikaalset 3D kaamerat, mis on välja töötatud Tallinnas ja toodetud koostöös kaameratootjaga Silicon Imaging.
Kaamera loonud Eesti meeste Kaur ja Kaspar Kallase sõnul on tegu tõenäoliselt maailma esimese kompaktse 3D kaameraga, mis on tänaseks laiemat rakendust leidmas ka Euroopa filmitööstuses.

Eestis loodud kaamera on endale soetanud ka maailma tipprežissöör James Cameron, filmi Avatar jpt kassamagnetite looja. Eesti Kaitseväe maineklipi filmimiseks on antud kaamera sisuliselt tasuta kasutamiseks.

Kaitseväe imagokampaania tellijaks on Kaitseressursside ameti värbamiskeskus ja selle peamiseks eesmärgiks on nii ohvitseri särava kutse kui Kõrgema Sõjakooli nähtavamaks muutmine ühiskonnas laiemalt.

Lisaks jätkab kampaania Eesti Kaitseväe jõulisema ja modernsema avaliku kuvandi ehitamist. Kampaania ettevalmistustel osalesid paljud kaitseväelased, keskset kangelast kehastab major Vallo Laul.
Prioriteetseks sihtrühmaks noored mehed vanuses 19 - 30.

«Ma usun, et klipi tootjad on suutnud meie sõnumi vaatajateni tuua,» ütles Kõrgema Sõjakooli ülem major Vahur Murulaid.
«Meie sõnum on, et Kõrgemas Sõjakoolis omandatud ohvitseri elukutse kannab endas püsivaid väärtusi, nagu vaprus, õiglus, usaldusväärsus ja distsipliin.»

Uus reklaamklipp näitab ohvitseri koondkuju kui püsivate väärtuste kandjat läbi aegade ja tutvustab laiemale avalikkusele Kõrgemat Sõjakooli kui õppeasutust, mis lisaks ohvitserikutsele annab noortele kaasa ka püsivad ja kõrged väärtused.

Klippi saab vaadata Kõrgema Sõjakooli kodulehelt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles