Noorte lõvide youtube võistluse toimumisaeg pandi paika

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Youtube.
Youtube. Foto: SCANPIX

48 tundi kestev Cannes Young Lions reklaamivõistlus algab tänavu 14. mail ja kaks parimat tööd osalevad Young Lions Film võistlusel.

YouTube'is saab 14. mail alguse 48-tunnine filmivõistlus, mille raames luuakse ühele tuntud heategevusorganisatsioonile, mida hoitakse saladuses kuni võistluse alguseni, teatas Cannes lions Festival.


Võistlustööde esitamise aeg suletakse 16. mail, pärast mida on võistlejatel aega üks nädal, mille jooksul tuleb koguda võimalikult palju poolthääli.


Kaks võitjat valib välja žürii, kuhu kuuluvad rahvusvahelised reklaamieksperdid ja kes hindavad töid nende loovuse ja saadud poolthäälte põhjal.

Kaks võitjat saavad auhinnaks reisi Cannes'i, kus nad osalevad festivalil ning võistlevad ühismeeskonnana, mille nimeks saab „YouTube", Young lions Film võistlusel.

Züriisse kuuluvad Chris Baylis agentuurist TribalDDB Amsterdam, Edmund Choe Hiina Saatchi & Saatchi'st, Colleen DeCourcy TBWA Worldwide'st ja Brian Elliott Amsterdam Worldwide'st.

Kaks võitjat kuulutatakse välja 1. juunil ja võistlust saab järgida Cannes Lions Festivali YouTube kanalist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles