Eesti reklaamiagentuurid saatsid Cannes’i üheksa tööd

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pliiatsid.
Pliiatsid. Foto: Margus Ansu / Postimees

Kohalikud reklaamiagentuurid saatsid Cannes Lions Festivalile kokku üheksa tööd. Enim töid saatis Adell Taevas.

Agentuur Adell Taevas saatis Cannes'i kokku neli tööd. Kontuur Leo Burnett saatis kaks tööd. Ühe tööga on festivalil esindatud Age McCann, Trendmark MediaCom Estonia ja Vatson Wunderman.
Möödunud aastal saatsid siinsed reklaamiagentuurid Cannes Lions Festivalile pea poole vähem töid.
Toona olid agentuurid Age McCann, Identity, Momentum Estonia Baltic FCB ja Universal McCann Estonia esindatud ühe tööga.

Taevas Ogilvy saatis konkursile töö Kristiine Keskuse kingakampaania printreklaami «Kingamaffia», Amserv Grupi uute Peugeot' salongide printreklaami «Lõvi», Sanofi-Aventis Essentiale Forte N printreklaami «Maks» ja Kliinik 32 välireklaami «Hiigelhambad».

Kontuur Leo Burnett saatis konkursile Saaremaa viina printreklaami «Oktoberfest» ja TV3 Uudiste telereklaami, mis on filmitud «The Simpsons» joonisfilmi alguse paroodiana.

Vatson Wunderman saatis Cannes'i Viru Keskuse «Snööbid» reklaamid, Age McCann Valio «Laktoosivaba piima» reklaami ja Trendmark MediaCom Swedbanki püsipinnad ja vahelehed.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles