ERR sai loa veel seitsme tunni reklaami näitamiseks

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahvusringhääling
Rahvusringhääling Foto: Mihkel Maripuu

Eesti Rahvusringhäälingu (ERR) nõukogu andis tänavusel esimesel istungil ERRile loa seitsme tunni reklaami edastamiseks, koos mullu detsembris antud loaga võib rahvusringhääling tänavu edastada reklaami kokku üle 11 tunni.

ERRi nõukogu lubas näidata ETV-s ja ETV2s 6.-7. veebruaril Tallinnas toimuva Tennise Föderatsiooni karikaturniiri ülekannete ajal kokku kuni 900 sekundit reklaami ja sponsorteavet.

Otepääl 6.-7. märtsil toiumuvate laskesuusatamise Euroopa meistrivõistluste ülekannete ajal võivad ETV ja ETV2 näidata kokku kuni 720 sekundit reklaami ja sponsorteavet.

11. juunist 11. juulini Lõuna-Aafrika Vabariigis toimuvate jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal võivad ETV ja ETV2 näidata 56 ülekande ajal kokku 13 440 sekundit reklaami ja sponsorteavet.

Hispaanias Barcelonas 27. juulist 1. augustini toimuvate kergejõustiku Euroopa meistrivõistluste ülekannete ajal võivad ETV ja ETV2s näidata kokku 4500 sekundit reklaami ja sponsorteavet.

Festivali Jazzkaar toimumise puhul võivad Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio ja Raadio 4 nimetada 1. aprillist 1. maini festivali suurtoetajaid kokku kuni 2976 sekundit. Raadiojaamad võivad edastada kuni kuuesekundilisi toetajaid nimetavaid teateid mida edastatakse kõigis raadioprogrammides kokku kuni 496 korda.

ETV ja ETV2 võivad edastada 1. aprillist 1. maini Jazzkaare esinejaid tutvustavaid klippe koos suurtoetajate logodega kokku kuni 186 sekundit.

1.-28. augustini võivad ETV ja ETV2 edastada üks kord päevas Birgitta festivali infolõigu juures sponsorite logosid kokku kuni 140 sekundit. Vikerraadio, Klassikaraadio, Raadio 2 ja Raadio 4 võivad samal ajavahemikul nimetada Birgitta festivali infolõigu juures toetajate nimesid kokku kuni 560 sekundit.

Festivali Jõulujazz toimumise puhul võivad Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio ja Raadio 4 nimetada 15. novembrist 15. detsembrini festivali toetajaid kokku 1674 sekundit. ETV ja ETV2 võivad samal perioodil esitada Jõulujazzi esinejaid tutvustavaid klippe koos suurtoetajate logodega kokku kuni 186 sekundit.

Mullu detsembris toimunud istungil lubas ringhäälingunõukogu edastada ERRis aasta esimesel poolel ligi neli tundi reklaami ja sponsorteavet.

Eratelekanalid peavad nii suure reklaamihulga ERRi eetrisse lubamist kummaliseks.

Kanal 2 peadirektor Urmas Oru on BNSile öelnud, et tundide kaupa reklaami eetrisse lubamisega on laiendatud piire kaugemale, kui ilus oleks.

Oru sõnul näeb seadus ette, et ERR ei edasta reklaami, kuid vaadates ringhäälingunõukogu tegevust näib, et rahvusringhääling tahab endale lihtsalt reklaami abil raha juurde otsida.

Kuigi ERR-is on reklaami näitamine keelatud, võib ringhäälingunõukogu erandkorras lubada eetrisse tele- ja raadioprogrammide sponsorite reklaami.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles