Moeblogi: Tokyost Pariisi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Tokyost Pariisi suundunud moeblogija Anni Jürgenson annab teada, kuis moepealinn uuel hooajal jälle oma tiitli vääriliselt elama hakkab.

Parim praktilist sorti avastus Jaapanis oli mulle matcha rohelise tee pulber. Väike kausike sellest tehtud jooki äratab hommikul üles sama hästi kui kange kohv, kuid selle ergutav mõju kestab mitu korda kauem. Tokyo Starbucksis olid populaarsed ka piimaga matcha latte ja jäiselt vahukoorene matcha frappe.

Matcha-pulbrit leidub ka Eestis hästi varustatud teepoodides ja Tallinna kaubamaja toidumaailmas. Pärast pikka suvepuhkust hakkab Pariis jälle moepealinna tiitlit teenima.

Pärast nelja aastat renoveerimistöid taasavatakse Musée Galliera moemuuseum hinnatud moekunstniku Azzedine Alaïa isikunäitusega, Palais de Tokyos saab näha näitust Roger Vivieri kingadest ja ajaloomuuseumis Musée Carnavalet’s uudistada tõelise pariisitari garderoobi Belle Epoque’i ajastust. Musée des Arts Décoratifs paneb aga välja parima valiku tänapäeva ehtekunstist. Põnevat vaatamist ja rohkelt inspiratsiooni peaks jaguma kõigile.

Pariisi südames on uudne parfüümipood Nose, kust kõigil on võimalik leida endale meeldiv lõhnaõli iPadi rakenduse abil. See otsib kliendile varem kasutatud parfüümide koostisosade põhjal välja parfüümid, mis võiksid talle meeldida. Testi saab teha ka internetis http://nose.fr/ ja viie soovitatud parfüümi testrid saadetakse postiga koju.

Nose eristub teistest parfümeeriatest selgelt, müües luksuslikke  ja hoolega valitud tooteid maailma tunnustatumatelt parfüümikunstnikelt, kes pööravad tähelepanu pigem traditsioonidele kui turundusele ja suurtele reklaamkampaaniatele. Soovi korral võib lasta vastavalt maitsele ja lõhnameelele segada enesele ka täiesti uue ja algupärase parfüümi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles