Florida naine häbistas end McDonaldsis

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonalds`i kiirsöögikoht. Foto on illustreeriv
McDonalds`i kiirsöögikoht. Foto on illustreeriv Foto: AP / Scanpix

27-aastane naine helistas kolm korda hädaabitelefonil, sest kiirtoidurestorani klienditeenindaja ei suutnud täita tema tellimust.


Latreasa Goodman suundus oma elukohajärgsesse McDonaldsi sööklasse ja tellis väikesed friikartulid ning McNuggetsid (teatud viisil praetud kanatükid), teatab portaal MSNBC. Kuna teenindaja ei saanud tellimust täita, sest need kanatükid olid otsa lõppenud.

Siis pakkus teenindaja asenduseks muid tooteid, kuna tal polevat võimalik juba tasutud raha tagastada. Sellega Latreasa ei soostunud, vaid helistas häiretelefonil 911 ja väitis, et tegemist on hädaolukorraga.

«Ma ei saa oma Mcnuggetseid ja raha tagasi ka ei saa, aga muud ma ei taha!» seletas nördinud klient dispetšerile. «Siin on hädaolukord! Mind sunnitakse menüüst midagi muud valima, aga ma tahan oma raha!» Kokku helistas naine häiretelefonile kolm korda.

«Kui sul on tunne, et sind röövitakse või väärkoheldakse või raha ära võetakse, siis on sul ju õigus helistada 911,» rääkis Goodman hiljem ajakirjanikele. «See ongi ju häiretelefoni mõte.»

Summa, mille pärast Goodman skandaali tõstis, oli 3.49 dollarit ehk alla 40 eesti krooni. Hiljem ütles Latreasa, et ta tunneb kogu meediatähelepanu pärast piinlikust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles