Kõige rohkem sekslelusid ostavad «üleliigsed mehed»

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sekslelude tööstusel läheb hästi tänu Aasia meestele.
Sekslelude tööstusel läheb hästi tänu Aasia meestele. Foto: SCANPIX

Hiinas kehtib ühe-lapse-poliitika ja poisslapsi eelistatakse tüdrukutele, kuid taoline valik on viinud sugudevahelise võrdsuse tasakaalust oluliselt välja. Teatud vanusegruppides on mehi naistest tunduvalt rohkem ja kuigi see on tekitanud palju keerulisi sotsiaalseid probleeme, on üks tööstus selle üle äärmiselt õnnelik.

Nimelt sekslelude tootjad on teatanud, et vallalised «üleliigsed» mehed ostavad suurtes kogustes lelusid ning nende äri pole kunagi varem veel nii hästi läinud, vahendab portaal The Gloss.

Ühe kohaliku ajalehe väitel «stimuleerivad» need mehed Hiina majandust.

Eelnevalt on hinnanguliselt arvatud, et pornotööstus peab ka kõige karmimale majanduslangusele vastu, kuid sekslelude müüjad kinnitasid, et viimaste aastate jooksul on nende müügiedu 30-40 protsenti tõusnud ning seda tänu meesklientidele.

«Eelmisel aastal tõusis meestele mõeldud toodete müük 30 protsenti,» lausus Fun Factory esindaja. Fun Factory on Saksamaa firma, mis toodab mänguasju täiskasvanutele. Tema sõnul on nende müügiedu Aasia riikides kasvanud peaaegu poole võrra ning peamised ostjad on «üleliigsed ja koduse elustiiliga mehed».

Sõna «üleliigne» kasutatakse meeste ja naiste kohta, kes on vanuses 25-35 ja vallalised. Hinnanguliselt on iga pärast 1980. aastat sündinud 100 naise kohta 136 meest ning sekslelude müüjate sõnul on just erinevad täiskasvanutele mõeldud tooted ideaalne võimalus vallalistel end mitte nii üksikuna tunda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles