Õllemaitseline jäätis paneb lapsed ja noored jooma?

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jäätis.
Jäätis. Foto: Panther Media/Scanpix

Brasiilia õllefirma sattus kriitika alla õllemaitselise jäätise reklaami pärast, kuna see panevat lapsed ja noored jooma.

Ambev õllefirma, millele kuulub maailmakuulus bränd Skol, näitab reklaamis kollast jäätisetopsi, millel on õllepurgi kaas ning juures tekst «Kas me peame minema baari, et saada jäätist?», edastab Huffington Post.

Selles jäätises ei ole piiskagi alkoholi, kuid Brasiilia tarbijakaitse ameti arvates õhutab see reklaam alaealisi jooma.

Kuna uut jäätist seostatakse õllefirmaga, siis peab selle ostmiseks olema vähemalt 18-aastane. See on vanuse alampiir, millest alates tohib Brasiilias alkoholi osta.

USAs on juba saanud üsna populaarseks lisada alkoholi jäätisele. Näiteks Wilmingtonis asuv õlle- ja veinikauplus müüb veiniga jäätist. Seda saab osta alates 21. eluaastast.

Firma Tip The Wagon Desserts on loonud rea sorbette ja jäätiseid, millesse on segatud alkoholi nagu Martinit, sidrunilikööri ja Piña Coladat.

Arizona osariigis müüb firma And Sno Bar alkoholiga jääpulgakomme, mille on näiteks Margarita ja Cosmopolitani kokteili maitse.

Tegemist ei ole esimese korraga, mil Ambev võtab jäätise ja lisab sellesse õlut. Möödunud aastal tulid välja õllemaitselised šokolaadist lihavõttemunad.

Pilti vaata siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles