Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

16-aastane Maiken Fredriksen helistas selle firma klienditeenindusse ja tahtis teada, et miks teda ei teavitatud, et ta on kuu kõneaja limiidi ületanud, kirjutab VG.

Klienditeeninduse telefonis vastas talle meesteenindaja, kes palus neiul laadida oma telefoni meeldetuletusmärguanne. Fredriksen ei soovinud seda, vaid meeldetuletust konkreetse sõnumina.

Mees soovitas noorel naisel olla viisakam. Norralanna lõpetas selle peale kõne.

Vähe aega hiljem sai Fredriksen sõnumi: «Jultumuse tipp. Loodan, et põled põrgus».

Noore naise ema Mette Fredriksen sõnas, et ta tütar ei lasknud end solvangust häirida, kuid esitas küsimuse, et kuidas oleks selle peale käitunud inimene, kel on vaimse tervisega probleeme  või kes on psühhopaat.

«Olime sellisest sõnumist häiritud. Võtsin Telenoriga uuesti kontakti ja teatasin, et soovin selgitust. Mulle teatati, et selgituse saamine võtab aega,» lausus Mette Fredriksen.

Norralased said Telenorilt vabanduse alles siis, kui nad juhtumi ajakirjandusele paljastasid.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL
Tagasi üles