Linnar Priimägi: kollases meedias ei tööta mõrtsukad

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Linnar Priimägi
Linnar Priimägi Foto: TV3

Eile õhtul TV3 eetris tulistanud «Kolmeraudne» kutsus stuudiosse kultuuri- ja kommunikatsioonieksperdi Linnar Priimäe, et arutada, kas meelelahutusmeedia ei ole viimasel ajal mitte pisut liiale läinud avaliku elu tegelaste eraelude lahkamisel.

Saatejuht Mihkel Raud uuris, kas tabloidväljaannetega kohtus käimine pole mitte oma aja ja raha raiskamine.

«Nad raiskavad mõlemat ja peale selle raiskavad nad oma närve. Ja mis nad sellest siis saavad? Mida kauem nad seda asja ketravad, seda kauem püsib see aktuaalne,» vastas Priimägi.

«Seda (meelelahutusmeedias kõnealust - toim.) ei ole vaja kinnistada. Ega siis kollases meedias ei tööta mõrtsukad. Meil on nii väike kogukond, et ühest inimesest ei lasta korraga verd välja. See ring saab ühel hetkel täis, siis antakse kosumisaega, et uuele ringile minna.»

«Need inimesed, kes meelelahutusmeedias töötavad, ei ole pahatahtlikud, vaid nad on võtnud omaks meelelahutusmeedia mängureeglid,» ütles Priimägi.

«Kolmeraduse» saatejuht Mihkel Raud pöördus Priimäe poole ka küsimusega, mis paneb kollases meedias töötavaid inimesi looma selliseid pealkirju ja sellist sisu - kas on tegu oma elamata elu või unistusega paremast elust.

Priimägi vastas, et nii võiks küsida mistahes väljaande kohta. «Näiteks Eesti Päevalehe kohta - mis paneb neid niimoodi kirjutama? Eesti Päevalehel on väga selge poliitiline hoiak. Ja poliitika, sarnaselt meelelahutusmaailmale, koosneb inimestest,» märkis Priimägi, kes lisas, et avaliku elu tegelaseks saadakse üks kord ja isegi kui selline inimene tõmbub tagaplaanile, on ta jätkuvalt avalikus huvis ja temast võidakse kirjutada.

Meelelahutusmeediaga toimetulekuks soovitab Priimägi seda võttagi kui meelelahutust ning sellesse mitte tõsiselt suhtuda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles